top of page

SERGEY RUDNEV

Aktualizováno: 17. 1. 2023


Můj sportovní život začal v 8 letech (1975) a první 4 roky jsem se věnoval sportovní gymnastice. Byla to skvělá příležitost pro rozvoj mých koordinačních schopností, flexibility, síly a rychlosti. Všechny tyto dovednosti a fyzické vlastnosti byly potřeba v mé budoucí sportovní kariéře.

Mým dalším sportem byl zápas od 12 do 21 let. Cvičení s kettlebelly jsem začala cvičit v systému obecné tělesné přípravy ve svých 13 letech. Moje první zkušenost byla s váhou 16 kg, protože v této době se v Rusku používaly pouze 3 váhové varianty KB pro trénink a závody 16, 24, 32 kg.

Cvičení s KB jsou součástí ruské národní kultury a jsou trvale využívány pro přípravu sportovců v mnoha sportech, ale také zařazovány do systému tělesné přípravy ruské armády, policie, hasičů a speciálních služeb.


Sloužil jsem v ruské armádě 25 let (od 17 do 42 let). Poprvé jsem se zúčastnil sportovní soutěže s kettlebellem v 17 letech, když jsem byl kadetem Vyšší velitelské školy dělostřelectva. Jednalo se o školní přebor v biatlonu s použitím KBs 24 kg. Vyhrál jsem první místo ve své váhové kategorii. Studoval jsem 4 roky na Vyšší velitelské škole dělostřelectva a dále jsem se věnoval zápasu, ale začal jsem častěji než dříve používat cvičení se závažím. Každý rok jsem vyhrál mistrovství školy.

Po Vyšší velitelské škole dělostřelectva jsem pokračoval v zápase a smíšených bojových uměních, ale začal jsem se více věnovat tréninku s kettlebell , protože jsem si dal za cíl dosáhnout titulu Mistra sportu Ruska.


Na úroveň Mistra sportu jsem se dostal po 3 letech tvrdého tréninku na Mistrovství ruských ozbrojených sil v roce 1992. Služba v armádě mi nedovolila často závodit, a tak jsem pokračoval v tréninku smíšených bojových umění a vzpírání. , ale nemyslel jsem to vážně.

Doplňkové vzdělání jsem získal na katedře tělesné kultury a sportu na Vysoké škole pedagogické. V roce 1996 jsem dostal pozvání sloužit na Dálném východě vojenské univerzity na pozici učitele tělesné výchovy a sportu.

Strávil jsem výcvik s kadety Vojenské univerzity, kteří prošli výcvikem ve specializacích mechanizovaná pěchota a námořní pěchota. Program Vojenské vysoké školy tělesné výchovy a sportovní přípravy se skládal z cvičení s KB (úsek a dlouhý cyklus), gymnastických cvičení, běhu, běhu na lyžích, překonání překážkové dráhy, plavání a studia technik boje beze zbraně.


Námořní pěchota je elitní složkou služby v ruské armádě. Proto jsou standardy tělesné přípravy kadetů Vojenské univerzity nejvyšší. Zde je příklad referenčního standardu pro nejvyšší skóre pro cvičící námořníky: – Dlouhý cyklus 24 + 24 kg / 15 opakování; – urvat 24 kg / 70 opakování


Trénoval jsem také tým Dálného východu vojenské univerzity a tým Dálného východu vojenského okruhu na kettlebell liftingu. Čas mého života na Vojenské vysoké škole 1996 – 2009. Díky službě učitele tělesné výchovy a sportu jsem měl možnost osobního tréninku a účasti na závodech.

V letech 2008 – 2010 jsem byl trenérem národního týmu pro Kettlebell lifting. Jsem prezidentem IKSFA (International Kettlebell Sport and Fitness Academy) od roku 2012 do současnosti.

Mám 2 děti. Oba jsou vrcholoví sportovci.

Můj syn Ruslan (25) je mistrem sportu v kettlebell liftingu. Jeho nejlepší výsledek v LC: 32+32 kg / 54 opakování, w/c do 63 kg. V příštím roce se připravuje na dosažení úrovně MSIC.







Můj osobní úspěch:

  • 6násobný vítěz Poháru Ruska (2001, 2002, 2003, 2004, 2008, 2009)

  • 5násobný mistr Ruska (1998, 2002, 2005, 2009, 2010)

  • mistr Evropy 2010

  • Mistr světa (2001, 2005, 2008, 2009, 2010)

Moje osobní rekordy ve cvičení s kettlebell liftingem:

  • JERK – 32 + 32 kg / 109 opakování

  • SNATCH – 32 kg / 156 opakování

  • LONG CYCLE – 32 + 32 kg / 60 opakování Moje váhová kategorie byla do 65 kg

Moje trenérské úspěchy:

  • Více než 200 kandidátů na Mistra sportu

  • 53 Mistři sportu

  • 10 mezinárodní mistr sportu

  • 2 Ctěný mistr sportu

  • 9 mistrů světa

Sergey Rudnev byl v ČR v roce 2017, kdy proběhla první certifikace nových instruktorů kettlebell sportu.


15 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

SLEDUJ MĚ NA

  • Tik tak
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

TIK TOK-YOUTUBE-FACEBOOK-INSTAGRAM

F4FCOACH ©2023

bottom of page