top of page

CESTA DO ICN - 2. DÍL (Měření)

Aktualizováno: 19. 9. 2023

Tak nám to tedy uteklo a máme zde měření po celých 6 měsících tvrdé dřiny a držení jídla a spánku.

Výsledek mě velmi potěšil.


Vzhledem k tomu, že jsem si držel celého půl roku docela slušnou formu co se vyrýsovanosti týká, tak mě tento progres v nárůstu svalové hmoty potěšil a trochu i překvapil.

SVALOVÁ HMOTA: + 3,6 Kg

TĚLESNÝ TUK: - 3,6 %

Nyní mám plán jednoduchý. Po dvou týdnech pauzy se vrátit do tohoto programu, který jsem více rozepsal v 1. díle na tomto blogu. Takže jsem si stanovil předpokládaný termín první soutěže a to na jaro 2024 v Kralupech nad Vltavou. Menší , ale krásná pohárová soutěž a to v kategorii CLASSIC PHYSIQUE a PHYSIQUE. Bodybuilding kategorii Master 40+ nechám ještě na pozdější ročníky. Takže plán je první sezónu vyzkoušet jen tyto kategorie a možná případně Athlete - 3 kg, to mě také láká. Ještě uvidíme jak vyjde tato další etapa mé přípravy.

Cíl je získat ještě 2 kila svalové hmoty do února 2024. Tím bych splnil cíl nabrat 5 kg svalové hmoty během roku. Což by nebylo moc ,ale v mém věku a vzhledem k celoroční formě by to nebylo tak zlé.


14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

SLEDUJ MĚ NA

  • Tik tak
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

TIK TOK-YOUTUBE-FACEBOOK-INSTAGRAM

F4FCOACH ©2023

bottom of page