top of page

CESTA DO ICN 3.DÍL

Dnes 3 dny před soutěží, jsem se rozhodl sepsat tento článek, kde bych rád shrnul posledních 15 měsíců přípravy na svou premiéru na soutěži ICN v kategorii Physique masters (40+) .

Celkem jsem za 15 měsíců odvedl 277 tréninků. Zvedl nespočet tun a snědl asi tunu rýže a masa. Držel jsem se svého tréninkového plánu a snažil se téměř o dokonalé stravování.

Samozřejmě byly dny, kdy jsem trochu z jídelníčku ujel a dal si nějaké to jak se říká špinavé jídlo, ale snažil jsem se držet svého plánu v rámci svých možností na maximum. Vzhledem ke svým veškerým aktivitám jako je skateboarding, krav maga a jiné jsem občas prostě ujet musel.

Celkově jsem s celou cestou spokojen a doufám, že nezklamu sebe a především lidi, kteří mě po celou dobu podporovaly.

Všechny tréninky, kterých bylo tedy 277 jsem zaznamenal na svém instagramu. Chtěl jsem lidem co mě sledují ukázat co vše jsem ochoten pro účast na soutěži udělat. Inspirovat své klienty a motivovat je.


Soutěž proběhne 11.5.2024 v Kralupech nad Vltavou ICN Beauty and Fitness cup a jsem registrovaný do kategorie Physique Masters (40+) a na místě se ještě zapíšu do kategorie Open.

Neočekávám od sebe moc, bude mi stačit, když nezklamu sebe a lidi kteří mě po celou dobu přípravy podporovali.

Chtěl bych i zde velmi poděkovat všem, kdo mě jakoukoliv formou podpořili. Děkuji !


Výsledek ze soutěže zde přidám ihned po soutěži v článku CESTA DO ICN 4 díl. V tomto článku ale přikládám pár shorts videí, pro rychlý přehled mé cesty a snad nějakého progresu. :-)


Držet mi prosím pěsti a v sobotu jdeme na to.

LETŚ GO

13 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

SLEDUJ MĚ NA

  • Tik tak
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

TIK TOK-YOUTUBE-FACEBOOK-INSTAGRAM

F4FCOACH ©2023

bottom of page