top of page

CESTA DO ICN 4.DÍL

Aktualizováno: 13. 5.

11.5.2024 Se uskutečnila pohárová soutěž BEAUTY and FITNESS CUP 2024 na kterou jsem se tedy připravoval přes 15 měsíců. Po několika letech cvičení bez větších ambicí soutěžit, jsem se v únoru 2023 rozhodl zúčastnit této soutěže, pro splnění mého snu a dosažení prvního fitness cíle.

Původně jsem se chtěl zúčastnit pouze kategorie physique 40+, ale na místě jsem se registroval ještě do kategorie physique Open a kulturistické kategorie Athletic HW -3kg.


Jak vše dopadlo?

Kategorie PHYSIQUE OPEN - 5 Místo

Pro mě velkým překvapením, jelikož konkurence byla skvělá a kluci byli skvěle připraveni. Tudíž finálové 5 místo bylo pro úžasné. Vyzkoušet si své první pózování bylo v této kategorii riskantní, ale vyplatilo se.



Kategorie PHYSIQUE 40+ - 1. Místo

V této kategorii nás nebylo moc :-). Přesněji řečeno pouze dva účastníci. Tímto moc děkuji soupeři, že se v této kategorii registroval, protože bych tímto přišel o tento skvělý okamžik výhry.

Soupeř byl skvěle připraven a myslím, že rozhodlo pouze pózování, které jsem měl možná jen o malinko lepší. Aspoň dle mého trenéra Michala Kadouna.

Vítězství v této kategorii bylo pro mě úžasné a moc jsem si okamžik vstoupit na vrchol bedny užil.


Kategorie ATHLETIC HW - 3 kg - 4. Místo

Tahle kategorie je vymyšlená jako kulturistika s váhovým omezením. A to následujícím principem. Výška (180cm) - 100 a min.-3kg z výsledného čísla. V mém případě to bylo 178-100-3=75 kg

Do váhového limitu jsem se vlezl o cca 100g s registroval se těsně před koncem možných registrací. Neměl jsem původně vůbec v plánu se této kategorie zúčastnit.

Nohy jsem měl pod vodou ještě z pátečního tréninku a vůbec jsem si nevěřil. Ale po pár rozhovorech s lidmi z ICN a zkušenými závodníky jsem se tedy na konec rozhodl do toho jít. Koupil si na místě plavky a u týmu si nechal dodělat nástřik pro tuto kategorii, jelikož jsem měl nástřik jen po kolena pro physique. Ještě byl problém, že tato kategorie byla ihned po kategorii physique a musel jsem se převléct a přecvaknout soutěžní číslo na plavky během 2 minut.



Rychlá korekce nástřiku a přitom převlékání byla fakt fuška. Avšak trenér Michal Kadoun mi se vším moc pomohl a zvládli jsme to v čase, tak abychom nezdržely ostatní závodníky v nástupu.

Cítil jsem se dobře a opět si pózování v této kategorii užíval a to i díky silné podpoře mých kamarádů v hledišti. Děkuji všem!

Při vyhlašování jsem čekal to nejhorší a najednou mi dávají diplom s číslem 4. Místa a medaily. Byl jsem v šoku.

Byl jsem šťastný.

Celé závody byly skvělé a lidi kolem ICN si zaslouží velký obdiv za další skvělou soutěž a vše kolem ní. Děkuji i zde všem kdo mi fandil a držel pěsti po celou dobu přípravy.

Výsledky z této soutěže mě moc překvapily a potěšily. Zároveň mě namotivovaly zkusit ještě MČR v Karlových Varech 25.5. 2024 , takže držet pěsti.

Ale říkám si, že už nyní jsem moc spokojen a i kdyby to ve Varech nevyšlo, tak tohle umístění mi už nikdo nesebere.

Pojedu si to jen užít a to jen v kategorii PHYSIQUE 40+.


31 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

SLEDUJ MĚ NA

  • Tik tak
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

TIK TOK-YOUTUBE-FACEBOOK-INSTAGRAM

F4FCOACH ©2023

bottom of page