top of page

CESTA DO ICN - I. Díl

Aktualizováno: 18. 9. 2023

Je únor 2023 a já se rozhodl pro zahájení přípravy na stage. Neměl jsem tušení, jaké kategorie se zúčastnit ani jak postupovat a v jaké asociaci. Delší dobu jsem sledoval jednu z mála opravdu naturálních asociací v kulturistice a fitness a to právě ICN.

Proto pro mě byla jasná volba pro svou účast na mé první soutěži v životě v tomto sportu. Zúčastnil jsem se před sezónního setkání naturálů z celé ČR a to včetně výherců minulých ročníků v různých kategoriích. Měl jsem tu možnost slyšet typy příprav od předních a velmi úspěšných sportovců z této celosvětové asociace.

Velkým vzorem byl skvělý a úspěšný sportovec p.Janečka, který byl také velmi příjemný člověk. Moc rád jsem slyšel rady a tipy právě od něj, jelikož jeho výhra 2.místa na Mistroství světa v Praze 2022, kde jsem byl také jako divák mě naprosto ohromila.

Forma 50+ neskutečná. Pozing a kvalita tohoto sportovce byla vekou motivací.

Setkání naturálů byla pro mě rozhodující akce. Dozvěděl jsem se své nedostatky a základy daných kategorií. Seznámil se špičkou této scény a to mě velmi motivovalo.

POZVÁNKA NA TUTO KACI OD ICN - NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ SPORTOVCI

Rozhodl jsem se po rozhovoru s p.Janečkou začít kategorií PHYSIQUE až CLASSIC PHYSIQUE. Jelikož mé nohy nejsou na kategorii bodybuilding připraveny.

Moje první část přípravy byla stanovena na 6 měsíců. Březen 2023-říjen 2023 kde jsem měl v plánu nabrat co nejvíce svalové hmoty. Cíl bylo něco kolem 2-4 kg čisté svalové hmoty. Tělesnou analýzu si budu provádět co 3 měsíce.

Tréninkovou periodizaci na 4-6 tréninků týdně. Kombinace silových tréninků a cardia. Styl tréninku jsem si vybral starý dobrý split. Velmi jsem se inspiroval knihou od Arnolda a poskládal si tréninkové jednotky dle jeho doporučení.

Jel jsem klasicky 8 týdnů a poté týden deload. Stravu jsem si poskládal jen ze základních potravin jako je rýže, mleté kuřecí maso a proteinové pudingy, vajíčka, celozrnný chléb a tuňák. Samozřejmě také šunky, sýry a ovoce se zeleninou. Doplňky stravy jen základní a to protein, L-glutamin a creatin. Občas tribulus jen pro silnější motivaci a chuť, jinak jen tyto 3 základní.


Jaké byly výsledky po 3 měsících si napíšeme v 2. díle CESTY DO ICN na tomto blogu.


Děkuji všem kdo si mé příspěvky zde přečte a díky za podporu na IG a FB.




7 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

SLEDUJ MĚ NA

  • Tik tak
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

TIK TOK-YOUTUBE-FACEBOOK-INSTAGRAM

F4FCOACH ©2023

bottom of page