top of page

SQUAT JUMP s 32kg KB x 50 reps Nonstop

Po zvládnutí 100 opakování s 16kg, se nabízelo zvládnout další krok a to právě provedení 50 opakování s 32kg kettlebellem.

Očekával jsem opět pár týdnů tréninku, než to zvládnu. Ale hned na první pokus se mi to podařilo opravdu bez zastavenní Nonstop za krásný čas 1 minutu a 15 vteřin.


Tohle jsem ještě v roce 2021 viděl u Denise Vasiljeva a říkal si, že je to nemožné a proto jsem se v minulém roce spokojil s výkonem 50 opakování s 24kg KB, který mám o pár článků níže i na tomto blogu.

Mám velkou radost a od teď zařazuji tento cvik do běžných tréninků.

32kg squat jump 50 reps non stop

Budu mít velkou radost za odběr a like pod videem. Díky

2 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

SLEDUJ MĚ NA

  • Tik tak
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

TIK TOK-YOUTUBE-FACEBOOK-INSTAGRAM

F4FCOACH ©2023

bottom of page